Greseli frecvente in marketingul olfactiv

Greseli frecvente in marketingul olfactiv
În industria parfumurilor, este cunoscut faptul că anumite parfumuri pot transmite anumite caracteristici.
Multe companii din industria hotelieră, de agrement, comerț cu amănuntul, produse alimentare, băuturi și chiar showroom-uri de automobile folosesc aparatele de parfumare profesionala pentru a oferi mărcilor lor o profunzime și a conecta eficient clienții și vizitatorii. Dar, din cauza a câteva erori, nu funcționează întotdeauna pentru toată lumea. Iată câteva dintre erorile frecvente făcute de comercianți atunci când folosesc marketingul olfactiv (scent marketingul).



Erori frecvente asociate cu Aromarketing

Atât bărbații, cât și femeile își aleg propriul parfum și fiecare are o anumită aromă pe care aleg să o poarte în orice moment. Se recomandă utilizarea unui parfum pentru mai mult decât o ieșire in oraș. Un parfum care transmite subtil gândurile unei persoane este o expresie a personalității persoanei.
În timp ce industriile de frumusețe și cosmetice au folosit de mult timp mirosurile cosmetice, datorită simțului mirosului, companiile au intrat într-o eră a serviciilor și a experienței, cu o cerere în creștere și dorința de a îmbunătăți imaginea mărcii.

Marketingul parfumat ( aromarketing, scent marketing) este un instrument fantastic pentru compania ta, dar trebuie folosit în mod corespunzător. Nu este necesar să pulverizați intens un aromatizator dintr-un recipient atunci când vreti sa parfumati spatiul. Trebuie tratat cu prudență, deoarece este atât o artă, cât și o știință. Pentru a avea succes, este vital să abordezi oamenii potriviți și să ai instrumentele potrivite.
Nebulizatoarele profesionale sunt cel mai bun instrument pentru a vă maximiza experiența Aromarketing. Nebulizatoarele sunt dispozitive electrice cu temporizatoare care dispersează mirosul în modele pe tot parcursul zilei. 
Datorită faptului că parfumul pe care îl alegeți va afecta imediat zona creierului dvs. în care sunt create amintirile și emoțiile, marketingul parfumului este o tehnică fantastică pentru a spori loialitatea clienților. 
Următoarele greșeli ar putea fi făcute atunci când utilizați marketingul parfumului.



Prima eroare: Folosirea unui parfum copleșitor

Există anumite arome minunate care sunt cu adevărat răspândite; vanilia, de exemplu, este minunată, dar se găsește peste tot. Marca ta va mirosi frumos, dar nu va fi nimic special, iar clienții tăi o pot confunda cu o mulțime de alte lucruri, care ar putea să o facă inutilă.
Cheia este să dezvoltați sau să adoptați o aromă distinctivă care să vă reprezinte brandul și să vă sprijine sectorul. Experții de la 10Q Aroma vă pot ajuta la alegerea parfumului ideal pentru compania dumneavoastră.

Folosirea aromelor care nu au legătură este greșeala nr. 2

Alegerea parfumului nepotrivit este ineficientă, deoarece parfumul trebuie să reflecte valorile firmei tale. Pur și simplu nu funcționează să ai o sală de sport și să pulverizezi acolo un parfum frumos. Cu arome stimulatoare, precum cele ale citricelor, sălile de sport au rezultate mai bune. 
Pentru a evita ineficienta, alegerea mirosului trebuie facuta dupa o analiza atenta.

Greșeala nr. 3: Nu păstrați suficient stoc

Asigurați-vă că calculați de cât parfum aveți nevoie în fiecare lună și obțineți-l în avans. Consecvența este esențială și trebuie menținută.
Dacă afacerea ta miroase uneori minunat, dar alteori este aspră și prăfuită, nu va avea efectul dorit. De fiecare dată și în fiecare zi, trebuie să păstrați iluzia. Angajații sunt responsabili să se asigure că magazinul este parfumat corespunzător în fiecare colț.

Greșeala #4: Alegerea înlocuitorilor la prețuri mai accesibile

Banii pe care îi economisiți astăzi prin sărirea peste aparatele si parfumurile adecvate vor fi cheltuiți mâine, deoarece echipamentele de calitate scăzută nu durează atât de mult și nu oferă rezultatele dorite. 
În plus, gândiți-vă la mesajul pe care îl veți transmite în cele din urmă despre valoarea afacerii dvs. prin folosirea difuzoarelor ieftine.

Greșeala #5: Nu planificați unde să vă plasați difuzorul

Pune difuzorul undeva deschis sau aproape de sistemul de aer condiționat, deoarece va fi inutil dacă îl așezi în spatele unei canapele sau al unui alt obstacol. Așezați-vă difuzoarele strategic în hol, aproape de intrare, lângă locul unde aerisirea AC suflă cel mai puternic sau oriunde se potrivește funcția difuzorului.

Greșeala #6: Alegerea furnizorilor

O strategie de marketing de succes a parfumurilor poate fi dezvoltată doar prin testarea continuă cu parfumuri și difuzoare. Să presupunem că aveți deja un difuzor și doriți să-l înlocuiți cu un alt model. În acest caz, o garanție sau o politică de returnare este crucială. Asigurați-vă că partenerul dvs. de marketing pentru parfumuri are o garanție minimă și o politică de returnare, astfel încât să puteți face cercetări morale în conformitate cu prevederile contractului.


S-ar putea observa miracole care au loc în experiența Aromarketing, ținându-te departe de aceste erori. 
Noi, 10Q Aroma Solutions, vizitam locația pentru a evalua nevoile. 
Difuzoarele nostre de arome vor fi poziționate într-o locație strategică stabilita de comun acord cu responsabilul locatiei.
Hai sa creem impreuna o experienta cât mai placuta clienților si sa ne tinem cat mai departe de erori.


 

Suport clienti 10:00 - 18:00

0770512574 office@10qaroma.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!