Clienții nu caută semne de curățenie. Miros curățenia.

Clienții nu caută semne de curățenie. Miros curățenia.
O curățenie pe care o poți vedea e ușoară. Dar un curat pe care-l poți simți? E un pic mai complicat.

    Acum, mai mult ca niciodată, este un focus pe curățenia în sfera publică. Clienții sunt acut conștienți de practicile de salubritate din jurul lor. Indicii vizuale de curățenie, ar fi produsele organizate și suprafețe strălucitoare, imaculat, au fost întotdeauna un semn distinctiv al unei experiențe plăcute pentru client, dar percepția umană de curat merge mult dincolo de vizual.
    Mirosul este unul dintre simțurile noastre cele mai valoroase, deoarece ne ajută să înțelegem lumea prin literalmente „sniffing” , în detalii mici nu putem vedea. De exemplu, avem încredere în nasul nostru mai mult decât ochii noștri să ne spună dacă să mănânce takeout săptămâna trecută sau nu. Dar mirosul poate face mai mult decât să ne ajute să evaluăm resturile. Împrejurimile noastre sunt complexe, și vom primi informații despre ele prin miros. Atunci când o afacere realizează legătura dintre miros și percepția clienților, aceasta se poate îmbunătăți, chiar și revoluționa.
    În cartea sa Start With Why, Simon Sinek spune povestea modului în care afacerile cu detergent de rufe au găsit adevaratul "ce și cum" să-l comunice clienților lor.
    Cercetările de piață au arătat că clienții au vrut să păstreze albul alb și culorile colorate. Astfel, mărcile de detergent s-au separat prin crearea de produse concepute pentru a îmbunătăți semnele vizuale de curățare. Abia după ce cercetătorii de teren i-au văzut pe consumatori spălând rufe și-au dat seama că există o deconectare între ceea ce vor consumatorii și modul în care o experimentează. 
Clientii nu caută semne de curățenie. Miros curățenia.
    Cercetătorii au privit consumatorii când au scos rufele din mașinile lor. În loc să-și țină hainele la lumină pentru a le inspecta pentru semne de curățenie, și-au ținut hainele curate la nas. Sigur te regasesti in acest exemplu.
    Clienții nu se așteaptă la nimic mai puțin decât la un mediu imaculat. Dar natura umană dovedește că clienții vor căuta instinctiv semne de curățenie folosindu-și nasul.
    În ziua de azi, nu este suficient să le spui clienților că ai proceduri de curățenie bine puse la punct. Un pas suplimentar pentru a consolida obiceiurile bune de curățenie este un parfum proaspăt ce va asigura clienții că afacerea dumneavoastră este de încredere.
    Adesea, atunci când evaluează mirosuri curate, oamenii se bazează pe experiențele lor din trecut cu produse de curățare pentru a determina ceea ce miroase curat. 
    În ultimele decenii, interesul puternic al consumatorilor în menținerea unei case sănătoase și curate a determinat brandurile să creeze sentimentul de curat prin miros. De fapt, potrivit unui sondaj internațional realizat de IFRA UK și European CleaningJournal (CEJ), mirosul unui produs de curățare se numără printre cele mai importante caracteristici ale sale. Companiile recunosc că consumatorii asociază parfumul cu eficiența produsului. Și pe măsură ce companiile creează produse, evaluează rolul parfumului în alegerea consumatorului.
    Consumatorii au mii de produse de curățare din care să aleagă, fiecare cu caracteristici diferite. Deși există o aprovizionare nesfârșită de produse, lista de parfumuri disponibile este de fapt destul de îngustă. 
    Pentru a începe să utilizați un miros curat și pentru a obține recomandări personalizate privind parfumul potrivit pentru afacerea dvs., adresați-vă reprezentantului 10Q Aroma.

Suport clienti 10:00 - 18:00

0770512574 office@10qaroma.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!