Creșteți gradul de cunoaștere a mărcii
Loialitate, memorabilitate, conexiune
Mirosurile vă permit să vă conectați cu clientul la nivel emoțional și să vă faceți marca mai puternică și mai memorabilă. Difuzarea subtilă a aromelor plăcute în afacerea dvs. poate inspira loialitate și poate crea o experiență mai plăcută pentru oaspeții dvs.
Exploatarea puterii emoției legate de miros. Îi ajutăm pe clienții noștri să creeze medii unice și memorabile, să rezolvăm problemele cu mirosurile neplacute și să creăm produse de marcă.
Aroma & Essential Oil - Odorizante Profesionale
Mirosul Vinde
Cercetare, Fapte, Venituri
Scent branding este mult mai mult decât crearea unei arome plăcute sau transmiterea aromei unui produs. Cercetările ne spun că simțul mirosului afectează aproximativ 75% din emoțiile noastre zilnice și joacă un rol semnificativ în memorie. Simțul mirosului este diferit de celelalte simțuri, deoarece este prelucrat mai întâi de sistemul limbic, aceeași parte a creierului responsabilă de memorie, percepții și emoții. Celelalte simțuri sunt direcționate mai întâi prin partea analitică a creierului, înainte de a ajunge indirect la sfera emoțională. Deci parfumul este un sens mai primitiv, iar știința descoperă că parfumul joacă un rol mult mai mare în influențarea emoțiilor și deciziilor noastre.
Scent Marketing este o tendință în creștere în publicitate și devine din ce în ce mai reușită, deoarece companiile încep să-și dea seama că simțurile noastre joacă un rol vital și complex în formarea dispoziției, gândurilor și comportamentelor noastre. Companiile cheltuiesc milioane de dolari pentru a ieși în evidență și a ne atrage atenția, totuși 83% din comunicarea comercială se învârte în prezent în jurul stimulilor vizuali și auditivi. Marketingul parfumat oferă o cale diferită de strategiile tradiționale de branding și, deși nu a fost încă pe deplin descoperită de companii, are un impact extraordinar asupra celor care îl folosesc. Marketingul parfumului se învârte în jurul faptului că un creier uman este cel mai receptiv și cel mai probabil să formeze, să rețină, să revizuiască și să reinterpreteze memoria atunci când toate cele cinci simțuri sunt angajate. Influențând mai mult de un sens, mărcile pot stabili o legătură emoțională mai puternică și mai durabilă cu clientul și pot fi în cele din urmă memorabile.
Companiile inteligente de mâine vor crea un brand puternic care va depăși sfera anunțurilor tradiționale TV și tipărite. Aceste mărci își vor implica clienții într-o experiență multi-senzorială, creând un mediu care răspunde tuturor celor cinci simțuri și devine unic.
Cum ajutăm
Asistăm companiile în stabilirea modului de a-și îndeplini cel mai bine obiectivele folosind parfumul, astfel încât să poată crea starea de spirit, impresia sau efectul dorit prin utilizarea parfumului potrivit într-un mediu potrivit. Într-un mod similar în care o melodie sau o melodie adecvată, bine compusă, poate avea un impact pe termen lung asupra ascultătorului, la fel și un parfum bine gândit alaturi de un sistem de parfumare corect și bine dimensionat
Aparate Profesionale de Parfumare
Scent Branding
Emoție, memorie, experiență
În decembrie 2006, Advertising Age a identificat utilizarea parfumului în publicitate drept una dintre primele 10 tendințe de marketing de urmărit în 2007.
În ultimii 25 de ani, numeroase studii au fost efectuate de oamenii de știință cu privire la efectele comportamentale ale mirosului asupra consumatorilor. Aceste studii indică faptul că încorporarea parfumului pentru a crea o adevărată campanie de brand multi-senzorială oferă un mesaj mult mai convingător pentru consumatori.
Câteva studii importante au arătat că clienții ar petrece cu 40% mai mult timp într-o zonă parfumată a unui magazin cu un miros distinct decât într-o zonă fără mirosuri. Cercetările au arătat, de asemenea, o creștere cu 84% a disponibilității de a cumpăra o pereche de pantofi Nike într-o cameră parfumată decât intr-o cameră fără mirosuri (și să plătească 10,33 USD în plus pentru aceeași pereche de pantofi). Într-un alt studiu, încasările de la slot machine (pacanele ) au crescut cu 53% în zona parfumată a unui cazinou. (* Brand Sense / Martin Lindstrom / Free Press 2005).
În industria de publicitate extrem de competitivă, majoritatea companiilor folosesc doar două dintre cele cinci simțuri (vedere și sunet) în strategiile de branding și marketing. Cu toate acestea, deoarece emoțiile sunt atât de strâns legate de simțul mirosului, factorii de decizie încep să înțeleagă că construirea legăturilor emoționale cu miros între consumatori și produse este esențială.
Un exemplu bun și comparativ al acestui fenomen de macro-creștere ar fi piața parfumurilor / aromaterapiei casnice care a început în urmă cu peste două decenii. În 1984, piața parfumurilor de casă era practic inexistentă. Până în 1994, piața parfumurilor pentru casă a atins aproximativ 230 de milioane de dolari în vânzări anuale. Potrivit Euromonitor International, standardul mondial recunoscut în analiza pieței, categoria parfumurilor pentru casă a depășit în 2008 vânzările de 8,4 miliarde de dolari.
Oferim soluții de parfumare în funcție de industrie, astfel încât să puteți maximiza impactul pe care parfumul îl are asupra mediului dvs. specific.
Principalele avantaje ale parfumului sunt:
- Crearea unei experiențe memorabile pentru oaspeții dvs.
- O percepție îmbunătățită a mărcii și produsului dvs.
- Creșteți vânzările: clienții stau mai mult timp într-un spațiu plăcut mirositor. Studiile au arătat până la 44%
- Loialitate sporită a clienților.
- Productivitate crescută a personalului dumneavoastră.
Știință, vânzări, statistici
Mirosul intrigă atât specialiștii în marketing, cât și oamenii de știință, deoarece are capacitatea neobișnuită de a atrage amintiri puternice instantaneu. Mirosul este perceput de celulele receptorilor olfactivi, neuroni cu vârfuri în formă de buton numite dendrite care se leagă de aromele moleculare. Când un miros stimulează un receptor, celula trimite un impuls electric către becul olfactiv, unde tiparele mirositoare sunt interpretate ca mirosuri diferite. Deoarece bulbul olfactiv face parte din sistemul limbic, centrul emoțional al creierului, mirosul este strâns legat de amigdala și hipocampus, structuri care ne influențează comportamentul, starea de spirit și memoria.
10Q Aroma Solutions oferă posibilități nelimitate de parfumare, avand o gamă larga de parfumuri pentru a crea un mediu memorabil și unic pentru afacerea dvs.
Folosim doar parfumuri si sisteme de parfumare de cea mai înaltă calitate pentru a ne asigura că toate spațiile beneficiază un miros ambiental consistent și atrăgător. Spre deosebire de multe alte parfumuri și odorizante de aer, parfumurile noastre oferă o ambianță pură și curată, fără tonuri dure.
- Mirosul uman afectează 75% din emoțiile noastre zilnice, starea de spirit și dorințele noastre.
- O mașină nouă chiar miroase a nou? Pe măsură ce o mașină este scoasă de pe linia de producție, în interior se pulverizează un „miros de mașină nouă” artificial care durează aproximativ 6 săptămâni. Mulți oameni vor opta pentru un vehicul uzat și vor cheltui bani în plus doar pentru a obține o mașină cu „mirosul de mașină nouă”.
- Rolls Royce a reprodus parfumul marelui său vânzător, Silver Cloud din 1965, și îl pulverizează sub scaune pentru a recrea parfumul acestui clasic „Roller”.
- Singapore Airlines folosește parfumul florilor de lotus și al pădurilor de bambus pe care le poartă însoțitoarele de zbor și le pune prosoape fierbinți înmânate pasagerilor înainte de decolare. Ar putea fi acesta motivul pentru care au continuat să obțină note mari de la consumatori?
- Un studiu realizat la hotelul și cazinoul Hilton din Las Vegas a arătat că veniturile din jocuri de noroc au crescut cu 54% atunci când o zonă de slot machine era parfumată. În timp ce rezultatele în zona neparfumată a sloturilor au rămas neschimbate.
- 85% dintre toți consumatorii au amintiri din copilăria lor când miros creioane Crayola și noile pixuri colorate cu parfum de creion.
- Sunetul crocant al fulgilor de porumb Kellogg pe care îl auzi când mănânci fulgii de porumb a fost inventat într-un laborator. Textura fulgilor a fost ajustată pentru a se potrivi cu marca.
- Distribuitoarele automate Coca-Cola din Las Vegas sunt fabricate să-și livreze conservele în nori de ceață rece, crescându-și veniturile cu 81%.
- Centrul Jorvik Viking pompează o duhoare în muzeul său din York pentru a oferi vizitatorilor o adevărată simulare a ceea ce mirosea era vikingă. Muzeul atrage peste 14 milioane de vizitatori pe an care vin să experimenteze mirosuri de toaletă vikingă, centre comerciale și săli de expoziții auto.
- A ce miroase pudra pentru bebeluși de la Johnson & Johnson? Ai ghicit, Vanilie! Folosesc vanilie deoarece este cel mai recunoscut parfum din lume. De la coacerea bunicilor la laptele matern, vanilia este cea mai recunoscută la nivel global. Ați cumpăra vreo altă marcă?
- Parfumul este cel mai apropiat sens legat de memorie.
- Mirosul nostru este responsabil pentru 80% din ceea ce gustăm. Mâncarea fără miros nu are gust.
- Aromele calmante sunt utilizate în instalațiile RMN pentru a reduce anularea programărilor și anxietatea la pacienți. Ca urmare, anulările au scăzut la 2%.