6 Avantaje pe care Scent Marketing-ul le poate aduce afacerii dumneavoastră

6 Avantaje pe care Scent Marketing-ul le poate aduce afacerii dumneavoastră
Gândiți-vă la diferitele mirosuri pe care le simțiți când vă plimbați prin mall.
Sunteți tentat să cumpărați un roll cu scorțișoară dulce sau un covrig moale cu unt în food court?
Te gândești la mirosul de colonie când treci pe lângă secțiunea pentru bărbați dintr-un magazin universal?
Simti emoția unei cărți noi în mâinile tale când răsfoiești paginile și simți mirosul de hârtie ?

După cum puteți vedea prin aceste exemple, beneficiile scent marketing-ului vorbesc de la sine.

Chiar și ideea unui magazin, mâncare sau articol poate declanșa amintiri sau sentimente care creează un sentiment de dor. Dacă desfășurați o afacere, țineți cont de simțul mirosului. Consultați aceste șase avantaje de scent marketing pentru marca / brand-ul dvs.
  

# 1) Mirosul poate determina comportamentul clienților.
Mirosurile pot schimba modul în care clienții se simt și interacționează cu elementele din jurul lor. Un miros bun poate îmbunătăți starea de spirit, determinând clienții să fie mai drăguți față de angajați și unii de alții. Clienții care sunt mulțumiți de mirosul din jurul lor vor fi probabil mai deschiși să privească produsele și să ia în considerare servicii suplimentare.

 Ca exemplu, ganditi-va la magazinele de cafea și ceai. Mulți oameni îți vor spune că adoră mirosul de prăjire a boabelor chiar dacă nu beau cafea. Ademenirea clienților cu mirosul bun de cafea prăjită îi poate convinge să cumpere un produs de patiserie sau o băutură fără cafea. Acest lucru este deosebit de eficient în lunile reci de iarnă, unde ideea de a ține o băutură caldă între mâini este deosebit de atrăgătoare.

Cercetările au descoperit chiar că mirosurile bune îi fac pe oameni să cheltuiască mai mult.
Clienții dvs. sunt mai predispuși la cumpărări impulsive și sunt deschiși la ideea unor etichete de preț mai mari.
Un cazinou a reușit să-i facă pe oameni să cheltuiască cu 45% mai mult doar prin schimbarea profilului de parfum din clădire. Acesta fiind un impact semnificativ.
 

# 2) Mirosurile plăcute păstrează clienții în jur.
Pur și simplu, oamenilor le place să stea în locuri in care miroase bine. Agenții imobiliari folosesc mirosul pentru a crea un sentiment de casă și confort, astfel încât să poată ține oamenii în preajmă. Cu cât locul miroase mai bine, cu atât potențialii cumpărători vor rămâne acolo.

Cu cât un client petrece mai mult în magazinul dvs., cu atât este mai probabil să cumpere produsele dvs. În acest timp, marketingul dvs. din magazin promovează beneficiile produselor dvs., iar echipa dvs. de vânzări are timp să vândă diverse articole.

Probabil că ați văzut acest lucru cu clienții înainte. Un cumpărător vine cu un prieten și nu intenționează să cumpere nimic. Cu toate acestea, după un timp petrecut cu ochii pe prietenul lor, încep să se uite la anumite articole sau să verifice etichetele de preț. Mai mult timp petrecut în magazinul tău înseamnă mai mulți bani.

Încet veți începe să vedeți o corelație între scent marketing și vânzări, deoarece clienții rămân mai mult decât ar face-o în mod normal.


# 3) Mirosurile bune creează experiențe mai bune pentru clienți.
Scent marketingul îi avantajează pe proprietarii de magazine influențând comportamentul de cumpărare, în timp ce creează o experiență de cumpărături captivantă. Foarte multe companii folosesc puterea parfumului pentru a intra în marketingul experiențial. Cu siguranta chiar dvs. ati experimentat acest lucru. Haideti sa facem un exercitiu de imaginatie si chiar dacă nu vă aflați aproape de un magazin in care ati experimentat acest lucru, probabil vă puteți imagina că mirosul ce vă întâmpină când intrați înăuntru.

Un exemplu ar fi compania Williams-Sonoma. Aceasta vinde în principal articole de gătit și articole de decor pentru mese. Cu toate acestea, majoritatea magazinelor lor vin cu un miros de ierburi aromate, lămâi și ulei de măsline. Deseori, magazinele vor plasa seturi de ierburi aromatice și alte pachete de condimente în jurul magazinului, pentru ca clienții să le cumpere, dar și pentru a crea o experiență care îi face pe oameni să dorească să gătească. Clienții sunt mai predispuși să cumpere, deoarece doresc emoțiile și aromele care vin odată cu parfumurile magazinului.

Gândiți-vă la întreaga călătorie a clienților în ceea ce privește procesul de cumpărare. Creezi o experiență care implică toate cele cinci simțuri?


# 4) Mirosurile creează amintiri de durată.
În alte postări pe blog, am atins puterea scent marketingului și a memoriei. Mirosurile pot rămâne cu clienții ani de zile după ce părăsesc un magazin și oamenii experimentează adesea un potop de amintiri atunci când dau peste un miros din copilărie sau dintr-un moment semnificativ din viața lor.

Scent marketingul poate face parte din strategia dvs. de branding. Poate fi o modalitate de a vă menține marca în mintea clienților, chiar dacă aceștia nu se gândesc la produsele dvs. În plus, dacă oamenii se gândesc la tine, este mai probabil să se întoarcă la magazinul tău.


# 5) Mirosurile pot crește productivitatea personalului.
Avantajele scent marketing-ului nu sunt doar pentru clienții dvs. A lucra într-un mediu care miroase bine poate aduce beneficii angajaților dvs. Oamenii care lucrează pentru dvs. vor fi mai atenți și mai productivi, ceea ce înseamnă că vor face mai puține greșeli și vor fi disponibili pentru a ajuta clienții. În plus, clienții mai fericiți din cauza mirosurilor bune duc la angajați mai fericiți, care sunt mai puțin susceptibili să se confrunte cu cumpărători grosolani sau agresivi care își testează starea de spirit.

În mod firesc, angajații productivi și de ajutor sunt, de asemenea, buni pentru afaceri. Clienții dvs. vor fi mai fericiți cu oamenii pe care îi întâlnesc și vor dori să se întoarcă și să le spună prietenilor despre afacerea dvs.


# 6) Afacerea ta miroase. Scent marketingul o face să miroasă bine.
După toate probabilitățile, afacerea dvs. are deja un miros. Este o combinație a mirosurilor pe care le emit produsele tale, mirosul magazinului tău de cărămidă și mortar și mirosul cutiilor de depozitare și al materialelor din spate.

Dacă nu aveti o strategie de scent marketing in afacerea dvs, aceste mirosuri de care vorbeam mai sus ar putea să vă copleșească clienții și să creeze amintiri pe care nu le-ați intenționat niciodată să le aibă. Prin preluarea controlului mirosului, dvs. decideți ce miros vor simti clienții și ce tip de experiență au acestia in contact cu afacerea dvs.

Dacă vă gândiți să îmbunătățiți experiența clienților în interiorul afacerii dvs., ne-ar plăcea să vă ajutăm să aflați mai multe despre beneficiile scent marketingului.

Contactați-ne, resursele noastre sunt planul dvs. de acțiune. Puteți dezvolta un plan de miros pentru a câștiga clienții și a-i face să revină.

Suport clienti 10:00 - 18:00

0770512574 office@10qaroma.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!